Hello out there,
I want to sell my “Live Kreation”-album, it’s the Limited Digibook Edition (with only 5000 copies worldwide) in a very good and neat condition. Price would be 15 € + shipping (3,50 € worldwide and 1,50 € inside Germany).
PM me if you’re interested and… just so you know, I will need a scan of your passport to ensure you’re at least 18 years of age, otherwise I’d get in conflict with German law (but you could surely black out your photo and address).
Thanks for your attention and greets
——
Hallo Leute,
ich möchte mein “Live Kreation”-Album verkaufen, es handelt sich dabei um die Limited Digibook Edition (mit nur 5000 Kopien weltweit) in sehr gutem und gepflegtem Zustand. Meine Preisvorstellung ist 15 € + Versandkosten (1,50 € innerhalb Deutschlands, 3,50 € in den Rest der Welt).
Schick mir bei Interesse einfach ‘ne PM und, das gleich vorneweg, ich werde einen Scan Deines Persos brauchen, um sicherzustellen, dass Du mindestens 18 Jahre alt bist, damit ich nicht mit dem deutschen Indizierungsrecht anecke (Foto und Adresse könntest Du natürlich schwärzen).
Besten Dank für die Aufmerksamkeit